24 maj 2009

kan inte koncentrera mig. finns ju massa andra roliga saker att göra. äta glass och klippa ihop roliga grejer i photoshop till exempel.
började om igen och valde att koncentrera mig på auschwitz 1 i stället. blir aslångt annars. kommer knappt klara att prata i en minut så det blir bättre med ett mindre hoho. 
i morgon kommer en gubbe hit och bygger klockan 06.30. mysigt! jag som har sovmorgon och allt. en sak till...
LÖN I MORGON!!!! fett
tror jag ska köpa gymkort igen. behöver lite rutiner. kan inte lalla omkring såhär för alltid. lätt att säga nu, men men. vill bli fitt som pitt, som erik och mackan sa. 
snart fyller jag nitton. också fett. funderar på att ha värsta brakfesten. alla som vill kan väl skriva så jag vet ungefär vilka som skulle komma om det blir något. hinner nog ändra mig hundra gånger. 
tror att min pappa har börjar läsa här hähä så här är en liten fin önskelista och ett hej! och just det idag kommer pappa hem från Italien! 

3 kommentarer:

Bloggarkiv

idag: totalt: